نوشته شده توسط : آذر یوسفی

جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند

 

آبشار ناموانگ در ساموئی تایلند ( Namuang Waterfalls ) دو مجموعه آبشار زیبا در جزیره ساموئی است که زیبایی این جزیره منحصر به سواحلش نیست. این آبشارها در 12 کیلومتری جنوب شرقی خلیج ناتون قرار دارند که با پیاده روی از مسیر ورودی پارک می توان به آنها رسید. در تور تایلند نوروز 95 حتما ازز این آبشار دیدن کنید.اولین آبشار که ناموآنگ 1 است به استخر طبیعی زیبایی سرازیر می شود که گریزی از هوای گرمسیری منطقه است. در فاصله ی سی دقیقه ای پیاده آبشار کوچکتر یا ناموآنگ 2 قرار گرفته است که به معنای بنفش است.این آبشار نزد گردشگران تور تایلند بهار 95 بسیار طرفدار دارد. این آبشار ها به دلیل سایه بنفش قابل توجهشان به این نام خوانده می شوند. در این منطقه آبشارهای دیگری هم وجود دارند اما ناموآنگ از نظر زیبایی و چشم انداز سرآمد همه آنان است. این منطقه برای آرامش و شنای خانوادگی در تور تایلند مکان مناسبی می باشد.

 

 

 

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده و بعد ها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در این پارک به جای مانده است. این پارک متشکل از 42 جزیره ی کوچک،که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی حیوانات گوناگونی چون میمونهای دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و... می باشد.در تور تایلند فروردین 95 این پارک را فراموش نکنید.پارک ملی دریایی آنگ تونگ ( Angthong National Marine Park ) ساموئی تقریبا 250 کیلومتر مربع را در بر می گیرد که شامل 50 کیلومتر مربع محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است. همه ی این جزایر به جز یکی از آنها به نام پالوآی بدون سکنه هستند. پارک دریایی آنگ تونگ که نام آن به معنای  جام زرین است به خاطر زیبایی طبیعی دست نخورده اش در تور تایلند نوروز 95 مشهور است. جزیره های پارک با ابعاد مختلف از چند صخره در دریای آبی تا جزیره های بهشتی کوچکی با سواحل سفید و درختان نارگیل هستند. بودن در این جزیره در تور لحظه آخری تایلند احساس جستجوگرانی را می دهد که کرانه های دور جهان را کشف می کنند. آب تمیز، آرام و دعوت کننده است و بهترین شرایط را برای جستجوی گنجینه های جزیره فراهم می کند.

برخی معتقدند که بهترین وسیله برای سفر به این جزیره در تور تایلند قایق موتوری است زیرا آبهای این منطقه در برخی روزها حتی هیچ گونه موجی ندارند و همچنین برای غواصی در تور تایلند 95 بسیار مناسب می باشد.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل لمردین تایلند

هتل 5 ستاره لمردین بانکوک تایلند در منطقه تجاری شهر و نزدیک بازار پاتونگ واقع شده و در مجموع دارای 282 اتاق و سوئیت می باشد. در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل ایستگاه اتوبوس و منوریل و در فاصله 8 کیلومتری کاخ بزرگ شهر و فاصله 4 کیلومتری خانه جیم تامپسون قرار گرفته است و همین امر موجب گرایش بیشتر مسافران تور تایلند به این هتل شده است.

امکانات هتل لمردین بانکوک تایلند :

استخر روباز، ماساژ، سونا، بیلیارد، باشگاه بدنسازی، مرکز سلامت و آبگرم، صندوق امانات، پارکینگ، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاه، رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت پرسرعت، فروشگاه، انبار بار و چمدان، ماساژ، کافی شاپ، کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، بار و...

 

 هتل لمردین بانکوک تایلند

هتل لمردین بانکوک تایلند


تصویری از هتل لمردین بانکوک تایلند

تصویری از هتل لمردین بانکوک تایلند


تصویری از هتل لمردین تایلند

تصویری از هتل لمردین تایلند


تصویری از هتل 5 ستاره لمردین بانکوک تایلند

تصویری از هتل 5 ستاره لمردین بانکوک تایلند


هتل فروم پارک تایلند

هتل 3 ستاره فروم پارک بانکوک تایلند در منطقه ساترن واقع شده و در مجموع دارای 116 اتاق و سوییت می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی بانکوک 23 کیلومتری و فاصله ایستگاه قطار شهری با هتل 2 کیلومتر فاصله دارد. رستوران Sathorn Caf در این هتل غذاهای تایلندی و غربی  برای میهمانان تور تایلند سرو می کند.

امکانات هتل فروم پارک بانکوک تایلند :

فکس و کپی، گاوصندوق، آسانسور، رستوران، خدمات خانه داری، صرافی، تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی و...

 

هتل 3 ستاره فروم پارک بانکوک تایلند

هتل 3 ستاره فروم پارک بانکوک تایلند


هتل فروم پارک بانکوک تایلند

هتل فروم پارک بانکوک تایلند


هتل فروم پارک تایلند

هتل فروم پارک تایلند


تصویری از هتل فروم پارک بانکوک تایلند

تصویری از هتل فروم پارک بانکوک تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: تل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

جاذبه های گردشگری پوکت در تایلند

 

خلیج فانگ نگا در شمال پوکت واقع شده و شامل جزایر فوق العاده ,غارهای غرق شده ,صخره های شگفت انگیز که از آب بیرون آمده و پارک های محافظت شده می باشد. گونه های مختلف گیاهان و جانوران و جاذبه های باشکوه و شگفت انگیز دیگری در این خلیج وجود دارد که گردشگران تورتایلند نباید از دست بدهند. این خلیج دارای جزیره های سورین و سیمیلان می باشد که به خاطر سواحل بکر و زیبا و مناظر دیدنی زیر آب و جذاب خود قواصان زیادی را در تور تایلند آذر 94 از سراسر جهان جذب خود میکند . و همچنین خائو لک در این خلیج دارای یک پارک ساحلی پر از پرندگان نادر، پستانداران عجیب و  شگفت آور، و آبشارهای زیبا، و همچنین هتل‌های شیک و ارزان قیمت است که در امتداد ساحل‌های دیدنی و جذاب قرار دارد .

هم چنین قایق سواری در این جزیره در تور تایلند تعطیلات آذر 94  تجربه ای فراموش نشدنی و هیجان انگیز می باشد.

 

 

 

ساحل کارون سومین ساحل طولانی پوکت می باشد که محل قرار گیری آن جایی میان پاتونگ از سمت شمال و کاتا از سمت جنوب است. کارون دومین ساحل محبوبی است که مسافران تور تایلند پاییز 94 به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند. این ساحل دارای امکانات غواصی و شنا بسیار خوبی است و انتهای جنوبی آن برای دوستداران ساحل چندان شلوغ نیست.ساحل کارون سه منطقه اصلی دارد. مرکز کارون شهر کوچک و سرزنده ایست که گردشگران تورتایلند برای غذا خوردن،خرید کردن و تفریحات دیگر به آن روی می آورند. علاوه بر آن معبد بودایی زیبایی هم در آن قرار دارد که هر هفته در آن بازارچه ای برای خرید برپا می شود.جاده ی ساحلی کارون مکان زیبایی برای قدم زدن گردشگران تور تایلند تعطیلات پاییز 94 است و قسمت های مختلف آن توسط رستوران ها و مراکز خرید اشغال شده است. سومین منطقه اصلی کارون حول جاده ی لانگ پوچان، در امتداد انتهای جنوبی ساحل شکل گرفته است که شامل مراکز تفریحی و خرید می باشد.

 

 

 

 

ساحل کاتا یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.در تور لحظه آخری تایلند حتما از این ساحل دیدن کنید.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را در تور تایلند دی 94  پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور تایلند 94 با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

دیدنی های تایلند

 

جاذبه های بانکوک سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود جذب می کند که یکی از این جاذبه ها جزیره کوکرت بانکوکاست. کو کرت، جزیره کوچک و بسیار زیبایی واقع در رودخانه چائو فرایا در شمال بانکوک است. در تورتایلند از بانکوک تا این جزیره حدود یک ساعت راه است و تنها وسیله رفتن به آنجا، قایق است. در این جزیره جشن ها و فستیوال های جذابی نیز وجود دارد.از جمله معابد و عبادتگاههای مذهبی که در این جزیره وجود دارد می توان به معبد پورامانی ویگاوات , معبد فیلمون , معبد سائوتونگ تانگ اشاره کرد.در تور تایلند آبان 94 حتما از این جزیره دیدن کنید.

 

 

 

 

جزیره پوکت در جنوب تایلند از یک ساحل آرامشی به نام ساجل کامالا برخوردار می باشد که شبها با چراغ های رنگارنگی تزیین شده است .این یک ساحل تمیز و پر از شن و ماسه می باشد که سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند پاییز 94 به خود جذب کرده است .ساحل كامالا(Kamala) جزو  یکی از دیدنی های پوکت و یکی از سواحل پوکت تایلند می باشد که در قسمت شمال پاتونگ بر روي تپه اي تماشايي واقع است .كامالا منزلگاهي است که بيشترين جذابيتهاي آن شعر و موسيقي سنتي فانتاسي است. این ساحل توسط تپه های جنگلی احاطه شده است .در اطراف این ساحل هتل های شیک برای اقامت و استراحت گردشگران تور تایلند و توریست ها و رستوران های مجهز از انواع غذاهای دریایی واقع شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مراکز خرید معروف تایلند

 یکی دیگر از مراکز خرید تایلند در پاتایا ، مرکز خرید تورو ولیو هاردویر پاتایا می باشد .در این فروشگاه ابزار وارداتی که بسیاری از آنها مارک های ایالات متحده آمریکا می باشد موجود می باشد و وسایل آشپزی ، کوره و گاز و مواد پاک کننده و غیره را ارائه می دهد . خرید از این مرکز در تور تایلند 94 سرشار از لذت میباشد.این فروشگاه چون محصولات وارداتی آن از ایلات متحده آمریکا می باشد کالاهای این فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردار است. در این فروشگاه همه لوازمی یافت می شود و شما می توانید خرید خودتان را کامل کنید و دیگر نیازی نیست به فروشگاه دیگر برای خریدتان بروید.ساعات کاری این فروشگاه برای مسافرین تور لحظه آخری تایلند روزانه از ساعت 09:00 الی19:00 شب می باشد و اگر خواستید که از باز یا بسته بودن این مرکز خرید اطلاع پیدا کنید با این شماره تلفن 498 332 038 تماس بگیرید.

 

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تایلند دقیقا در عرض ایستگاه سیام ، لوکس ترین فروشگاه بانکوک می باشد. این مرکز خرید با داشتن بیش از 40 نام تجاری، بین الملی و محلی، جواهر و ساعت با مارک های معروف و بدون در نظر گرفتن آکواریوم بزرگش ، این مجموعه 500000 هزار متر مربعی به سرعت به قطب خرید شهر تبدیل شده است.در این مرکز خرید بزرگ،  مغازه هایی مانند هرمس(Hermes)، شنل(Chanel) ، بربری (Burberry)، هوگوباس(Hogoboss) ،ورساچی (Versace) و کوچی (guicci)  می باشد.  مسافران تور تایلند همچنین می توانند بهترین جواهرات و ساعت سازان مانند فرانک مولر(Franck muller)، هری وینستون(Harri Winston) و رلکس ( rolex ) و همچنین غرفه های فروش بهترین انگشترها و گردنبندها  و النگوهای دست ساز محلی را در این مکان بیابند. طبقه دوم محصولات خانگی و راحتی مانند لباس گلف و وسایل صوتی و تصویری و… می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ,پاسازهای تایلند, مراکز خرید ارزان تایلند , ارزان ترین مراکز خرید تایلند , بهترین بازارهای تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

دیدنی های تایلند

 

يکي از جاهاي ديدني پاتايای تایلند ، کوه بودای پاتایا است که در فاصله 6 کيلومتري شهر پاتايا به سمت شهر ساتاهيپ واقع شده است که در نوع خود بسیار زيبا و کم نظير ميباشد. در دل این کوه عکس بودا به نمايش گذاشته شده است. اين عکس به طول 109 متر و عرض 70 متر ميباشد که در دل کوه تراشيده شده و با طلا تزئين شده و در مقابلش يه فضاي سبز بسيار زيبا به صورت يه پارک و درياچه طراحي شده است.در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 دیدار از این کوه را از دست ندهید.کوه بودا که در زبان محلی Khao Chi Chan گفته میشود، در ابتدا داراي يک شکاف بوده که يک هنرمند با ذوق تايلندي به مناسبت پنجاهمين سالگرد تاج گذاري پادشاه اين اثر تاريخي را به پادشاه هديه دادند. در بيرون اين معبد،رستوران هاي تايلندي زيادي آماده پذيرايي بازديد کننده های تور تایلند مهر 94 هستند و همچنين در محوطه بيروني اين معبد امکان فيل سواري نیز وجود دارد.

 

کوه بودا در پاتایا

 

 

یکی از دیدنیهای واقعا زیبای شهر پاتایا،دریاچه نقره ای Silver Lake هست که در 7 کیلومتری شهر پاتایا و در جاده ای که به طرف شهر ساتاهیپ Sattahip منتهی میشود،قرار دارد.این مجموعه حدود 2 سال است که ساخته شده و سازنده این مجموعه یکی از بازیگران معروف سینما در کشور تایلند است. این مجموعه در واقع بزرگترین مجموعه تولیدی انگور قرمز در ایالت چونبوری Chonburi هست. در این مجموعه از بوته انگور یک روزه که در محیطی مانند گلخانه نگهداری میشود موجود است تا تاک چند ساله که در بیرون گلخانه ها بصورت تاکستان پرورش داده میشوند.تمامی این مجموعه در کنار یک دریاچه واقع شده هست که به خاطر همین اسم دریاچه نقره ای رو به خودش گرفته است.تمامی بازدید کنندگان تور تایلند پاییز 94 میتوانند از وسائل نقلیه ای مثل : اتوبوس های توریستی( اتوبوس های بدون دیواره) و دوچرخه و دورشکه اسب استفاده کنند و در این مکان نیز آلاچیق هایی هم برای نشستن و استراحت کردن و دیدن مناظر زیبای اینجا بزای بازدیدکنندگان تعبیه شده هست که مشتریان زیادی دارد.ساعت بازدید این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب برای مسافران تور تایلند می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل آماری واترگیت هتلی پنج ستاره میباشد و در منطقه مدرن و تجاری و بازرگانی شهر بانکوک تایلند واقع شده است. فروشگاه های Central World و Gaysorn Plazaو Siam Paragon و همچنین فروشگاه های پوشاک و مد Pratunam تنها در چند قدمی هتل قرار دارند و پیاده میتوان به آنجا رسید. مسافران تور تایلند شهریور 94 میتوانند پس از یک روز پر مشغله ، با بهره مندی از خدمات ماساژ درمانی مرکز Sivara Spa که گویی بهشتی درقلب شهر است؛ دمی را به آرامش سپری کنند و با استحمام در استخر التیام بخش مملو از گلبرگ های گل سرخ و عطراگین سنبل اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده و تجديد قوا كنند. سپس مي توانند به اتاق استراحت بزرگ خود بازگردند و صبح با استشمام عطر صبحانه تازه و خوشمزه از خواب بیدار شوند و روز فوق العاده دیگری را در این شهر فریبنده از سر گیرند.اقامت در این هتل در تور تایلند تابستان 94 اقامتی سرشار از لذت و خاطره به ارمغان می آورد.

 

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند

 

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند

 

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: , هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

جزیره پوکت در جنوب تایلند از یک ساحل آرامشی به نام ساجل کامالا برخوردار می باشد که شبها با چراغ های رنگارنگی تزیین شده است .این یک ساحل تمیز و پر از شن و ماسه می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است .ساحل كامالا(Kamala) جزو  یکی از دیدنی های پوکت و یکی از سواحل پوکت تایلند می باشد که در قسمت شمال پاتونگ بر روي تپه اي تماشايي واقع است .كامالا منزلگاهي است که بيشترين جذابيتهاي آن شعر و موسيقي سنتي فانتاسي است. این ساحل توسط تپه های جنگلی احاطه شده است .در اطراف این ساحل هتل های شیک برای اقامت و استراحت گردشگران تور تایلند مهر 94 و توریست ها و رستوران های مجهز از انواع غذاهای دریایی واقع شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل ویستا یکی از هتل های 4 ستاره تایلند میباشد که شامل امکانات تفریحی مانند استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم و همچنین دارای اتاق های ویژه ، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP میباشد . امکانات ورزشی این هتل شامل مرکز بدنسازی ، کرایه دوچرخه است . دیگر امکاناتی که برای رفاه مسافران تور لحظه آخری تایلند در نظر گرفته شده شامل خدمات ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ، خدمات تورها و فکس و کپی میباشد. 

هتل ویستا پاتایا تایلند

نمایی از هتل ویستا پاتایا تایلند

هتل ویستا پاتایا تایلند

اتاق هتل ویستا پاتایا تایلند

هتل ویستا پاتایا تایلند

رستوران هتل ویستا پاتایا تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل ویستا پاتایا تایلند,هتل های تایلند,بهترین هتل های تایلند,ارزان ترین هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

فروشگاه زنجیره ای رابینسون یکی از بهترین , لوکس و مدرنترین مراکز خرید بانکوک تایلند ، دارای اجناس متنوع با کیفیت بالایی است که شعبه های مختلفی در اغلب کشورهای دنیا دارد. نخستین شعبه آن در فلیپین تاسیس شد. اما در حال حاضر در بیشتر کشورهای دنیا دست کم یک نمایندگی از رابینسون وجود دارد.این بازاردر منطقه سیلوم و در ورودی خیابان قرار گرفته و این مکان دلچسب مرکز فروش جواهرات، کافی شاپ و لوازم ورزشی می باشد. بازار طلای رابینسون مانند بازار جواهرات تهران در بازار بزرگ تهران ، بسیار پر زرق و برق و دیدنی می باشد. در صورت خستگی در حین خرید می توان در کافی شاپ های آن ، اوقات خوشی را سپری کرد.

از جمله جاذبه های این فروشگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 وجود 23 فروشگاه از رابینسون که دسترسی به آنها بسیار ساده است. همه آنها در خیابان های مشهور شهر بانکوک واقع شده اند، بنابراین بدون هر گونه دشواری می توان از آن دیدن کرد.

در رابینسون می توان انواع مواد غذایی بسیار تازه همچون غذاهای ژاپنی را پیدا کرد.

 فروشگاه های زنجیره ای رابینسون کالاهای متنوع و مختلف برای اقشار مختلف جامعه دارد.مرکز خرید زنجیره ای رابینسون از بافت محلی و سنتی شهر بانکوک مجزاست. این فروشگاه ها بیشتر مورد توجه گردشگرانی از تور تایلند خرداد 94 است که به طور موقت و برای انجام امور کاری و تجاری به این شهر سفر می کنند. در این مرکز خرید ،انواع مواد غذایی تازه که با ذائقه خارجی ها جور در می آید، فروخته می شود.

 

مرکز خرید رابینسون در بانکوک

 

مرکز خرید رابینسون در بانکوک

مرکز خرید رابینسون در بانکوک

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید رابینسون در بانکوک تایلند,بازار های تایلند,مراکز خرید تایلند,پاساژهای تایلند,بازارهای خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد